Vantaghji di Grandi Fans Industriali

1. Raffreddamentu di u corpu A brisa naturale prodotta da i grandi fanali industriali soffia in u corpu, prumove l'evaporazione di u sudore per caccià u calore, è rinfriscà u corpu per purtà una sensazione fresca.Di solitu, stu tipu di sensazione di rinfrescante pò ghjunghje à 5-8 ℃.À u corpu umanu per purtà l'esperienza di cunfortu di u ventu naturali.Large industriale fan-blown stereo naturale brisa hè più còmuda perchè: da una banda, à u corpu umanu omni-directionale tridimensionale soffiu, cusì chì l'area di evaporazione di u corpu per ottene u massimu.

Per d 'altra banda, l'umani anu accumulatu una sperienza di u ventu naturali in natura, ma una brisa naturali cù cambiamenti di velocità di u ventu naturalmente si sentenu estremamente còmode è frescu.

2. Ventilazione naturale In u schema di ventilazione precedente, spessu decide di quale pruduttu è quantità à utilizà secondu u numeru di ventilazione di l'aire.In u spaziu chjucu, l'effettu hè assai evidenti, pudete ancu vede u bagnu di u bagnu cù u ventre di u fan chì corre rapidamente fora di a casa.Ma finu à u largu spaziu chjusu, stu effettu di ventilazione ùn hè micca evidenti: per esempiu, fuliggina relativamente grande, umidità, diossidu di carbonu, qualità poveru di l'aria, o cuncentrata in u fondu di l'edificiu, u tettu di u fan di pressione negativa nantu à i diversi anguli di l'aria ùn funziona micca, è precisamente u persunale è l'equipaggiu sò quì.

I grandi fanali industriali prumoveranu tuttu u spaziu di mischjà l'aria, ponu fà chì l'odore di fume, umidità, muffa, etc. sia ben dispersu, migliurà cusì a qualità di l'aria di a cità, per ottene un ambiente di travagliu sanu è seccu è sicuru.

3. Dehumidification ambientale Sì i cundizioni di rinfrescante di ventilazione in l'edifiziu, pò esse risultatu in a qualità di u produttu più bassu, è pò ancu causà assai perdite è perdite!In più, certi materiali una volta deformazione umida, diventeranu i primi reclami di i clienti di l'ughjettu.Per prevene a condensazione di l'aria, riduce i batteri è u mildiu, i grandi fanali industriali aumentanu significativamente u flussu d'aria per cuntrullà l'aria nantu à a terra o a condensazione di a superficia metallica, ponu fà u vostru ambiente di travagliu diventa più pulitu, seccu, còmode è sicuru.

Cunduce l'uccelli stray in a stanza per assicurà a salute interna di l'edificazioni alti.

4. Temperature di equilibriu Durante l'inguernu, l'aria calda generata da u riscaldamentu di l'aria condizionata hè riunita à a cima, mentre chì a temperatura di a terra hè moderatamente bassu.

Fan di risparmiu d'energia industriale di bassa velocità pò esse u tettu di l'aria calda lentamente à a terra, per equilibrà a temperatura interna, è in segundu pò evità a temperatura causata da u cunsumu d'energia.

Disvantages di i fan tradiziunali

1. High speed drittu soffiu corpu umanu, purtà assai prublemi salute.

2. Hè faciule d'assorbà a polvera in l'aria sottu u funziunamentu di l'alta veloce, ùn hè micca faciule di pulisce, è affettanu seriamente a vita di serviziu.

3. A cobertura hè assai chjuca, u cunsumu d'energia hè altu.

4. impianti industriali è grandi lochi à aduprà, affettanu a bellezza di l 'attellu è lochi.

5.The usu di summamente inconveniente, è facile à purtà i prublemi di sicurità.


Tempu di post: 29-mar-2021