Un sistema di ventilazione megliu cà l'aria condizionata, a vostra scelta ottima!

Per l'edifici di l'attellu, u sistema di ventilazione ghjoca un rolu impurtante per mantene un ambiente di travagliu pulitu, sicuru è còmode.

1. Ventilatore di scarico

I ventilatori di scarico forzanu l'aria interna viziata per pudè esse rimpiazzata da l'aria fresca esterna.Sò cumunimenti usati per riduce l'umidità è caccià u fumu è l'odori in ristoranti, residenze, negozi è piani di produzzione, è edifici cummerciale.

Caratteristiche: Piccula dimensione, picculu volume d'aria, picculu spaziu di copertura.

Ùn hè micca adattatu per un grande spaziu apertu.

2. Aria condizionata

L'aria condizionata (spessu chjamatu AC, A / C) hè u prucessu di caccià u calore è l'umidità da l'internu di un spaziu occupatu per migliurà a cunsulazione di l'occupanti.

Caratteristica: cool rapidamente, altu costu di energia, soffiu d'aria senza circulazione. 

3. Fans di HVLS

Havi un grande diamitru di 7,3 metri è ognunu copre una superficie di 1800 metri quatratu.Durante l'operazione, generà una brisa naturale per aiutà l'aria à circulà.

Attraversu una agitazione continua di l'aria interna, l'aria interna scorrirà continuamente, furmendu una circulazione d'aria, chì permette à l'aria interna è esterna di scambià, impediscendu chì l'aria contaminata s'accumula in a fabbrica per un bellu pezzu.

In l'estiu chì vene, u fan HVLS pò ancu caccià u calore extra 5-8 ℃ nantu à u corpu umanu per via di a brisa naturale, migliurà u cunfortu ambientale è l'efficienza di a produzzione di i travagliadori.

Caratteristica: Grande volume d'aria, grande zona di copertura, 30% di risparmiu energeticu.

Ventilatore di scarico


Tempu di post: 29-mar-2021